Garanciafutár

Meghibásodás


Szolgáltatásunkat azok az ügyfeleink vehetik igénybe, akik online rendszerünkön keresztül, házhoz szállítással rendelték meg a termékeiket. Azok az ügyfeleink, akik 2021.03.31. előtt a budapesti Rottenbiller utcai üzletünkben személyesen vásároltak, ugyancsak igénybe vehetik szolgáltatásunkat.
A garanciafutár lényege, hogy a meghibásodott eszközért futárt küldünk, majd a javítást követően ugyanilyen módon vissza is juttatjuk azt. 

A meghibásodás jelzése

Amennyiben a vásárolt készülékeddel kapcsolatosan meghibásodást tapasztalsz, kérd kollégáink segítségét. 
Sok esetben a kisebb meghibásodások, driver-problémák telefonos, vagy online segítséggel könnyedén elháríthatóak. Amennyiben a hiba online nem hárítható el, kérjük töltsd ki a szöveg alján található Garanciális Hibabejelentő űrlapot.
Ezután kollégáink felveszik veled a kapcsolatot, és tájékoztatnak a hibás termék visszaküldésének módjáról.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a hibás terméket megfelelően csomagold be, ugyanis a visszaúton keletkező helytelen csomagolásból eredő esetleges sérülések garanciavesztéssel járhatnak.

Kell-e érte fizetnem?

A garanciafutár szolgáltatás Törzsvásárlóinknak és kiskereskedelmi partnereinknek oda-vissza ingyenes. VIP és regisztrált viszonteladóinknak saját költségükön kell visszajuttatni a meghibásodott terméket.  Kivételt képeznek azok az esetek, amikor a meghibásodás nem rendeltetésszerű használat miatt következik be, esetleg szoftveres okokra vezethető vissza (hibás driver telepítés, vírusfertőzés, stb) Ilyen esetekben a visszaszállítás költségei a felhasználót terhelik.

Garanciális hibabejelentő űrlap

Nem olvasható? Kattints ide.
Az oldal üzemeltetője süti fájlokat (cookie) használ, az adatvédelmi szabályzat rendelkezései szerint. A süti fájlok a számítógépén tárolódnak. Bővebben