Garanciafutár
Szolgáltatásunkat azok az ügyfeleink vehetik igénybe, akik online rendszerünkön keresztül, házhoz szállítással rendelték meg a termékeiket. Azok az ügyfeleink, akik 2021.03.31. előtt a budapesti Rottenbiller utcai üzletünkben személyesen vásároltak, ugyancsak igénybe vehetik szolgáltatásunkat.
A garanciafutár lényege, hogy a meghibásodott eszközért futárt küldünk, majd a javítást követően ugyanilyen módon vissza is juttatjuk azt.
A meghibásodás jelzése
Amennyiben a vásárolt készülékeddel kapcsolatosan meghibásodást tapasztalsz, kérd kollégáink segítségét.
Sok esetben a kisebb meghibásodások, driver-problémák telefonos, vagy online segítséggel könnyedén elháríthatóak. Amennyiben a hiba online nem hárítható el, kérjük töltsd ki a szöveg alján található Garanciális Hibabejelentő űrlapot.
Ezután kollégáink felveszik veled a kapcsolatot, és tájékoztatnak a hibás termék visszaküldésének módjáról.
Felhívjuk figyelmedet, hogy a hibás terméket megfelelően csomagold be, ugyanis a visszaúton keletkező helytelen csomagolásból eredő esetleges sérülések garanciavesztéssel járhatnak.
Kell-e érte fizetnem?
A garanciafutár szolgáltatás Törzsvásárlóinknak és kiskereskedelmi partnereinknek oda-vissza ingyenes. VIP és regisztrált viszonteladóinknak saját költségükön kell visszajuttatni a meghibásodott terméket. Kivételt képeznek azok az esetek, amikor a meghibásodás nem rendeltetésszerű használat miatt következik be, esetleg szoftveres okokra vezethető vissza (hibás driver telepítés, vírusfertőzés, stb) Ilyen esetekben a visszaszállítás költségei a felhasználót terhelik.