Debrecen: (52) 532-883, (70) 330-5748 |
Budapest: (1) 786-1220, (70) 933-4779

Gyakori Ismételt Kérdések

Mi a kiszállítás menete és mennyibe kerül?

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat segítségével juttatjuk el megrendelőinkhez. A kiszállítás díjai az alábbiak:

- 25 000.- Ft alatt de 5 kg felett: 1 900.- Ft (az utánvét díja 250.- Ft)
- 25 000.- Ft alatt és 5 kg alatt: 900.- Ft (az utánvét díja 250.- Ft)
- 25 000.- Ft felett díjtalan, utánvét díj nincs

A szállítás menetéről bővebb információkat itt olvashatsz!


Mikor kapom meg a rendelésem?

Minden olyan rendelést amely munkanapon, délelőtt 11 óráig beérkezik, a következő munkanapon házhoz szállítja a futárszolgálat. Figyelem! Csak abban az esetben tekintjük véglegesnek a rendelést ha erről "Teljesítés alatt" státuszú e-mail értesítőt küldtünk vagy bizonyos esetekben munkatársunk telefonon egyeztetni tudta Önnel a szállítás és a számlázás adatait. Ha többszöri kísérlet után sem sikerül elérni a megrendelőt akkor tájékoztató levelet küldünk a sikertelen kapcsolatfelvételről. Amennyiben a levélre nem kapunk választ 24 órán belül akkor a rendelést töröljük.
A futárszolgálat 8-17 óra között kézbesíti ki a csomagot, melyről előértesítő e-mail illetve SMS üzenetet küld a szállító cég.


Milyen fizetési lehetőségek vannak?

A megrendelések a következő fizetési módokkal egyenlíthetők ki:
- készpénzes utánvét a futárnál
- bankkártyás utánvét a futárnál
- online bankkártyás fizetés
- előreutalás
- készpénzes vagy bankkártyás fizetés az üzletben


Milyen garanciát vállalnak a termékekre?

Minden általunk eladott termékre - a termék használt, vagy új jellegétől függően – különböző időtartamú jótállást vállalunk. A garanciáról részletes információt ide kattintva olvashatsz.


Csak használt, vagy új termékeket is tudok itt vásárolni?

Kiegészítő kínálatként új termékeket is forgalmazunk, például perifériákat, kábeleket, hálózati eszközöket stb.


Ha nem működik a vásárolt termék, mit csináljak?

Amennyiben hibát tapasztal vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot. Sok esetben a kisebb meghibásodások telefonos, vagy online segítséggel könnyedén elháríthatóak. Amennyiben a hiba online nem hárítható el, ki kell tölteni a Garanciális Hibabejelentő űrlapot, melyet ide kattintva elérhető. Az űrlap kitöltését követően kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és garanciafutárt küldünk a meghibásodott eszközért, majd a javítást követően ugyanilyen módon vissza is juttatjuk azt. Ha a bevizsgálás során megállapítható, hogy a hibás működés oka nem hardveres eredetű, akkor az oda-vissza szállítás költsége a vásárlót terheli.


Hol tudom átvenni személyesen a rendelt árut?

Amennyiben valamelyik üzletünkben kívánja átvenni a megrendelt terméket, a rendelés lezárásakor, a "megjegyzés" rovatban jelezze, mikor szándékszik átvenni az árut. Mivel ilyen esetben a terméket el kell juttatnunk az adott üzletünkbe, emiatt rövidebb késés előfordulhat. Az ilyen esetekben a várható érkezés pontos időpontjáról kollégáink telefonon értesítik. 

Debreceni üzletünk címe: 4025 Debrecen, Széchenyi u. 57.
Budapesti üzletünk címe: Budapest, VII. ker. Rottenbiller u. 4/B. 


Hogy vehetem igénybe a törzsvásárlói programot?

A törzsvásárlói rendszer által nyújtott kedvezményeket azok a céges és magánszemélyként regisztrált ügyfeleink vehetik igénybe, akik a webes regisztráció után, bármikor 6 hónapon belül min. bruttó 300 000 Ft értékben vásárolnak. A törzsvásárlói kedvezmény megőrzéséhez a következő évben 12 hónap alatt 300 000 Ft értékben kell vásárolni.


Ha hiányzik egy illesztőprogram, honnan tudom letölteni?

Általunk forgalmazott termékek egy részéhez összegyűjtöttük a drivereket, melyeket ide kattintva letölthet (a linkre kattintva az FTP szerverünk gyökérkönyvtára jelenik majd meg). Az esetek többségében azonban a termék részletes adatlapján elérhetővé tesszük a gyártó által biztosított támogatási oldal címét.


Lehet-e operációs rendszerrel vásárolni a gépeket?

Igen, nagyon kedvező áron vásárolhat egyes számítógépekhez illetve notebookokhoz  Windows 10 operációs rendszert! Az adott terméknél ki tudod választani, hogy azzal vagy anélkül szeretnéd szeretnéd megvásárolni a terméket. Operációs rendszer vásárlása esetén a telepítést, az aktiválást és a megfelelő illesztőprogramokat installálását kollégáink díjmentesen végzik elA szoftver eredetiségét - a Microsoft előírásainak megfelelően - a termékre ragasztott Windows 10 Refurb COA matrica és az általunk kiadott számla igazolja.

Window 10 MAR COA


Fontos tudni, hogy ez a kedvező árú Windows 10 csak a számítógép vagy notebook megvásárlásakor adható, utólag erre már nincs lehetőség. A szoftverek árai megtalálhatóak az adott PC vagy notebook adatlapján. További információkért keressétek bizalommal munkatársainkat, az elérhetőségeinken keresztül!


Mi történik ha elfelejtettem a jelszavamat?

A bejelentkezésre kattintva az elfelejtett jelszónál új jelszót igényelhet.


Ha számlát szeretnék a vásárolt termékekről, akkor mi a teendő?

Kiszállítás esetén minden esetben számlát készítünk, az üzletben történő vásárlás esetén a számlaigényed kérjük jelezd előre.


Miért csatlakozzak a PC-MAX Facebook oldalához?

Érdemes csatlakozni hozzánk a Facebook-on, hiszen ott elsőként értesülhet az akcióinkról, érdekességeket, hasznos cikkeket/írásokat olvashat az informatika világáról. Sőt, a legújabb fejlesztésekről is olvashat.
Kikérheti véleményünket szakmai kérdésekben, melyeket a többi követővel is megvitathat. Illetve játékokon is részt vehet. Ha úgy véli megéri, csatlakozzon hozzánk a Facebookon! 


Ha általános kérdésem lenne kit kereshetek?

Első sorban e-mailen keresztül veheti fel velünk a kapcsolatot az info@pc-max.hu, illetve a budapest@pc-max.hu címen, de telefonon is elérhetnek minket. 
Debreceni üzletünk telefonszáma: (52) 532-883
Budapesti üzletünk telefonszáma: (1) 786-1220