Gyakori Ismételt Kérdések

Mi a kiszállítás menete és mennyibe kerül?

A megrendelt termékeket a szerződött futárszolgálati partnerünk segítségével juttatjuk el megrendelőinkhez. A kiszállítás díjai az alábbiak:

- 50 000.- Ft alatt de 5 kg felett: 1 900.- Ft (az utánvét díja 250.- Ft)
- 50 000.- Ft alatt és 5 kg alatt: 1500.- Ft (az utánvét díja 250.- Ft)
- 50 000.- Ft felett díjtalan, utánvét díj nincs

A szállítás menetéről bővebb információkat itt olvashatsz!


Mikor kapom meg a rendelésem?

Minden olyan rendelést amely munkanapon, délelőtt 10 óráig beérkezik, a következő munkanapon de legkésőbb két munkanapon belül házhoz szállítja a futárszolgálat. Figyelem! Csak abban az esetben tekintjük véglegesnek a rendelést ha erről "Teljesítés alatt" státuszú e-mail értesítőt küldtünk vagy bizonyos esetekben munkatársunk telefonon egyeztetni tudta Önnel a szállítás és a számlázás adatait. Ha többszöri kísérlet után sem sikerül elérni a megrendelőt akkor tájékoztató levelet küldünk a sikertelen kapcsolatfelvételről. Amennyiben a levélre nem kapunk választ 24 órán belül akkor a rendelést töröljük.
A futárszolgálat 8-17 óra között kézbesíti ki a csomagot, melyről előértesítő e-mail illetve SMS üzenetet küld a szállító cég.


Milyen fizetési lehetőségek vannak?

A megrendelések a következő fizetési módokkal egyenlíthetők ki:
- készpénzes utánvét a futárnál
- bankkártyás utánvét a futárnál
- online bankkártyás fizetés
- előreutalás
- készpénzes vagy bankkártyás fizetés az üzletben


Milyen garanciát vállalnak a termékekre?

Minden általunk eladott termékre - a termék használt, vagy új jellegétől függően – különböző időtartamú jótállást vállalunk. A garanciáról részletes információt ide kattintva olvashatsz.


Csak használt, vagy új termékeket is tudok itt vásárolni?

Kiegészítő kínálatként új termékeket is forgalmazunk, például perifériákat, kábeleket, hálózati eszközöket stb.


Ha nem működik a vásárolt termék, mit csináljak?

Amennyiben hibát tapasztal vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot. Sok esetben a kisebb meghibásodások telefonos, vagy online segítséggel könnyedén elháríthatóak. Amennyiben a hiba online nem hárítható el, ki kell tölteni a Garanciális Hibabejelentő űrlapot, amely ide kattintva elérhető. Az űrlap kitöltését követően kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és garanciafutárt küldünk a meghibásodott eszközért, majd a javítást követően ugyanilyen módon vissza is juttatjuk azt. Ha a bevizsgálás során megállapítható, hogy a hibás működés oka nem hardveres eredetű, akkor az oda-vissza szállítás költsége a vásárlót terheli.


Hol tudom átvenni személyesen a rendelt árut?

Amennyiben üzletünkben kívánja átvenni a megrendelt terméket, a rendelés lezárásakor, a "megjegyzés" rovatban jelezze, mikor szándékszik átvenni az árut.


Debreceni üzletünk címe: 4033 Debrecen, Huszár Gál u. 54.


Hogy vehetem igénybe a törzsvásárlói programot?

A törzsvásárlói rendszer által nyújtott kedvezményeket azok a céges és magánszemélyként regisztrált ügyfeleink vehetik igénybe, akik a webes regisztráció után, bármikor 6 hónapon belül min. bruttó 300 000 Ft értékben vásárolnak. A törzsvásárlói kedvezmény megőrzéséhez a következő évben 12 hónap alatt 300 000 Ft értékben kell vásárolni.


Ha hiányzik egy illesztőprogram, honnan tudom letölteni?

Az esetek többségében a termék részletes adatlapján elérhetővé tesszük a gyártó által biztosított támogatási oldal címét.


Lehet-e operációs rendszerrel vásárolni a gépeket?

Igen, nagyon kedvező áron vásárolhat egyes számítógépekhez illetve notebookokhoz  Windows 10 operációs rendszert! Az adott terméknél ki tudod választani, hogy azzal vagy anélkül szeretnéd szeretnéd megvásárolni a terméket. Operációs rendszer vásárlása esetén csak előtelepítést készítünk, a felhasználói nevet, a telemetria beállításokat, az aktiválást és a megfelelő illesztőprogramokat installálását a vásárlónak kell elvégezni. Szükség esetén munkatársaink készséggel segítenek telefonos elérhetőségeinken keresztül.  A szoftver eredetiségét - a Microsoft előírásainak megfelelően - a termékre ragasztott Windows 10 Refurb COA matrica és az általunk kiadott számla igazolja. A termékkulcs a matricán található szürke fedőréteg óvatos lekaparása után válik láthatóvá.

Window 10 MAR COA


Fontos tudni, hogy ez a kedvező árú Windows 10 csak a számítógép vagy notebook megvásárlásakor adható, utólag erre már nincs lehetőség. A szoftverek árai megtalálhatóak az adott PC vagy notebook adatlapján. További információkért keressétek bizalommal munkatársainkat, az elérhetőségeinken keresztül!


Mi történik ha elfelejtettem a jelszavamat?

A bejelentkezésre kattintva az elfelejtett jelszónál új jelszót igényelhet.


Ha számlát szeretnék a vásárolt termékekről, akkor mi a teendő?

Kiszállítás esetén minden esetben számlát készítünk, az üzletben történő vásárlás esetén a számlaigényed kérjük jelezd előre.


Miért csatlakozzak a PC-MAX Facebook oldalához?

Érdemes csatlakozni hozzánk a Facebook-on, hiszen ott elsőként értesülhet az akcióinkról, érdekességeket, hasznos cikkeket/írásokat olvashat az informatika világáról. Sőt, a legújabb fejlesztésekről is olvashat.
Kikérheti véleményünket szakmai kérdésekben, melyeket a többi követővel is megvitathat. Illetve játékokon is részt vehet. Ha úgy véli megéri, csatlakozzon hozzánk a Facebookon! 


Ha általános kérdésem lenne kit kereshetek?

Első sorban e-mailen keresztül veheti fel velünk a kapcsolatot az info@pc-max.hu, de telefonon is elérhetnek minket. 
Üzletünk telefonszáma: (52) 532-883, +3670-330-5748

Az oldal üzemeltetője süti fájlokat (cookie) használ, az adatvédelmi szabályzat rendelkezései szerint. A süti fájlok a számítógépén tárolódnak. Bővebben