Debrecen: (52) 532-883, (70) 330-5748 |
Budapest: (1) 786-1220, (70) 933-4779
nyíl nyíl nyíl Rendelés nyíl nyíl nyíl

Először is, figyelmedbe ajánljunk a regisztráció lehetőségét.
Ennek előnyei:
- A rendszeres hírlevél, hogy ne maradj le a legjobb ajánlatokról.
- A kedvezményrendszerben való részvétel,
- A kényelem és az esetleges könnyed garanciális ügyintézés.

Rendelni természetesen regisztráció nélkül is lehet.

Rendelési folyamatunkat úgy állítottuk össze, hogy az mindenki számára egyszerű és átlátható legyen. Mindössze néhány kattintással meg is kaparinthatod a kiszemelt terméket, illetve pár lépésben akár teljesen át is alakíthatod azt. 

A termékoldalon még kosárba rakás előtt saját igényeidre szabhatod a számítógépet, laptopot. A hardveres kiegészítők mellett választhatsz hozzá operációs rendszert, vírusirtót, vagy akár kiterjesztett garanciát is.

Ezután már csak a szállítási és számlázási adatokat kell megadnod (Figyelem: Regisztráció esetén ezt csak egyszer kell megtenned. - Fő a kényelem!) és egy gyors ellenőrzés után már tiéd is a választott eszköz.

Ha bármilyen kérdésünk felmerül rendeléseddel kapcsolatban, kollégáink felveszik Veled a kapcsolatot,  Ha minden rendben, már indulhat is a kiszállítás.

Személyesen vennéd át a terméket? Semmi akadálya! Debreceni és budapesti üzletünkben várunk Téged szeretettel!

Pontos elérhetőségünkről és nyitva tartásunkról a Kapcsolat menüpont alatt kaphatsz bővebb felvilágosítást.

A rendelési folyamat részletes leírása itt megtalálható.

nyíl nyíl nyíl Szállítás nyíl nyíl nyíl

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat segítségével juttatjuk el hozzád, kizárólag belföldi címekre.

Az esetek többségében, a hétköznapokon 11.00 óráig befutott rendeléseket következő munkanapi szállítással teljesíteni tudjuk. Abban az esetben, ha nem tartható a 24 órán belüli kiszállítás, munkatársaink lehetőség szerint értesítik a megrendelőt.

A csomagolás épségét minden alkalommal alaposan ellenőrizd az átvételkor, és ha látható törést, sérülést tapasztalsz, a futárnak kell ezt jelezned. A számla és a garanciajegy a doboz(ok)ban található. A termék árát a futárnak kell fizetned, az utánvét kezelés díját a fizetendő végösszeg tartalmazza. A szállítási költség mértéke a rendelésben és a számlán is külön tételként szerepel. Fizetési lehetőségek a futárnál: készpénz és bankkártya.

A szállítás díja: A kiszállítás díjai az alábbiak:

- 25 000.- Ft alatt de 5 kg felett: 1 900.- Ft (az utánvét díja 250.- Ft)
- 25 000.- Ft alatt és 5 kg alatt: 900.- Ft (az utánvét díja 250.- Ft)
- 25 000.- Ft felett díjtalan, utánvét díj nincs

Megrendelés, majd üzleteinkben történő személyes átvétel esetén a díjmentes illetve kedvezményes áru kiszállítás nem vehető igénybe!

nyíl nyíl nyíl Fizetési módok nyíl nyíl nyíl
Webshopunkban elfogadott fizetési módok:
  • Bankkártya (American Express kivételével)
  • Előreutalás
  • Utánvét (Kiszállítás esetén)
  • Készpénz (Személyes átvétel esetén)
Üzleteinkben készpénzzel és bankkártyával egyaránt lehet vásárolni.
nyíl nyíl nyíl Garanciális ügyintézésnyíl nyíl nyíl
Meghibásodás esetén, garanciafutár!
Szolgáltatásunkat azok az ügyfeleink vehetik igénybe, akik online rendszerünkön keresztül, házhoz szállítással rendelték meg a termékeiket. A garanciafutár lényege, hogy a meghibásodott eszközért futárt küldünk, majd a javítást követően ugyanilyen módon vissza is juttatjuk azt.


A meghibásodás jelzése:
Amennyiben a vásárolt készülékeddel kapcsolatosan meghibásodást tapasztalsz, kérd kollégáink segítségét. Sok esetben a kisebb meghibásodások, driver-problémák telefonos, vagy online segítséggel könnyedén elháríthatóak. Amennyiben a hiba online nem hárítható el, kérjük töltsd ki a szöveg alján található Garanciális Hibabejelentő űrlapot. Ezután kollégáink felveszik veled a kapcsolatot, és tájékoztatnak a hibás termék visszaküldésének módjáról. Felhívjuk figyelmedet, hogy a hibás terméket megfelelően csomagold be, ugyanis a visszaúton keletkező helytelen csomagolásból eredő esetleges sérülések garanciavesztéssel járhatnak.

Kell-e érte fizetnem?
Alapesetben a garanciafutár szolgáltatás oda-vissza ingyenes. Ha a bevizsgálás során megállapítható, hogy a hibás működés oka nem hardveres eredetű, akkor az oda-vissza szállítás költsége a vásárlót terheli.

A garanciális hibabejelentő űrlapot itt találod.


nyíl nyíl nyíl Garancia kiterjesztésnyíl nyíl nyíl
Használt termékek esetén a szavatosság a vásárlás napjától számított 1 év, mely igény szerint meghosszabbítható további 1 évvel. Ezt vásárlásnál személyesen, illetve webshopunkban a termék adatlapján van lehetőség kosárba téve megvásárolni.
A garancia kiterjesztés ára magában foglal egy egyszeri, hardveres bevizsgálást a vásárlást követő 1 éven belül. A termék be- és visszaszállításának költségét a vásárló állja.
Az árak a következőképpen alakulnak:

Monitor:
20.000 Ft vételárig  +3.000.-
20.001 Ft vételártól +6.000.-

Számítógép:
30.000 Ft vételárig     +4.000.-
30.001-60.000 Ft-ig   +7.000.-
60.001 Ft-tól              +9.900.-